החשיבות של מוקד רואה

מוקד רואה

רעיון טוב לפקוח עין על אבטחת החברה או העסק שלך. למעשה, לרוב החברות תהיה מדיניות הדורשת כמות מסוימת של פיקוח על אבטחה. זה חשוב מכיוון שזה יגן עליך ועל נתוני החברה שלך מפני האקרים, האקרים והאקרים זדוניים.

מהו מוקד רואה?

קיום מערכת מוקד רואה היא דרך נהדרת למנוע התקפות סייבר והפרות נתונים. מוקד רואה מאפשר לצוותי IT לאתר איומים וליזום אמצעי נגד מתאימים כדי להגן על התקפות אלה.

מוקד רואה הוא תהליך המנתח קבצי יומן כדי לאתר סימני פריצה ובעיות אבטחה אחרות. בנוסף, מוקד רואה מספק סקירה כללית של המצב הנוכחי של תשתית ה- IT.

מוקד רואה הוא חלק מפרוטוקול אבטחת הסייבר NIST. זה יכול להיעשות בשלוש דרכים: ניטור חיצוני, פנימי ורשת.

ניטור חיצוני מגלה הסתננות ברשת והתקפות סייבר עתידיות. זה גם מאפשר לארגון להבין את תקציבי אבטחת הסייבר שלו. זה גם עוזר לזהות דליפות נתונים רגישות במהירות.

ניטור פנימי מתייחס למעקב אחר הרשת הפנימית. זה כולל ניטור משתמשים, הגדרות אבטחה ותצורת רשת. זה יכול לשמש גם לאיתור איומים על תחומי משתמשים.

סיכון תחום המשתמש כולל ריגול, פריצה ושלילת גישה. כלים המשמשים לפיקוח על סיכון זה כוללים חומות אש, כלי משוב לאיתור אימות ומערכות זיהוי טביעות יד.

ניטור רשת מאפשר לצוותי IT להגיב לאיומים ולנתח נתונים. זה יכול לשמש גם לחסימת בקשות מכתובת IP יחידה למשך זמן מוגדר. זה עוזר לשמור על משאבים למשתמשים אחרים.

מוקד רואה מגלה גם חריגות בנתונים, כמו תוקף שמנסה לבלוט סיסמת לוח מנהל. זה יכול לשמש גם לפיקוח על חדירות חומת אש.

מדוע מוקד רואה חשוב?

איתור ומעקב אחר אבטחת סייבר הוא חלק חיוני מתוכנית ניהול הסיכונים של הארגון שלך. זה יכול לעזור לך להתכונן להתקפה ולהגן על הנכס הדיגיטלי שלך.

מוקד רואה כולל מעקב אחר פעילויות של כל המערכות החשובות בארגון שלך. זה כולל גם יצירת התראות המבוססות על אירועים קריטיים. חשוב שיהיו כלים הנכונים לכך. באופן אידיאלי, פיתרון ניטור האבטחה שלך צריך לכלול כלי לניהול יומן, מערכת גילוי חדירות (IDS) ומערכת למניעת חדירות (IPS).

מערכת ניטור תתריע על מגוון אירועי אבטחה. זה גם יעזור לחשוף איומי ביטחון לפני שהם יהפכו לנושאים גדולים. המערכת צריכה להיות מסוגלת לתפוס אירועים ממקורות מרובים, כולל רשתות צד ג '.

פתרונות הניטור הטובים ביותר יציעו גם את האפשרות של אירועי מכשירי רישום. זה עשוי לכלול תקשורת, קישוריות רשת ופעילות משתמשים. יתכן שתרצה לפקח על שינויים בנתוני התצורה שלך.

מערכת ניטור שיכולה להתמודד עם נפח הנתונים תהיה יתרון גדול עבור הארגון שלך. זה יאפשר לך להישאר בראש הרשת שלך ולאפשר לעובדים שלך לעבוד בצורה יעילה יותר.

אם יש לך מספר מכשירים, מערכת רישום וניטור מקיפה תעזור לך לאתר ולפתור בעיות במערכת. תוכל גם לפקח על ביצועי הרשת שלך כדי להבטיח שהיא תופיע במיטבו.

איך לומדים מוקד רואה?

קיום פרוטוקול אבטחה מתאים דורש תשומת לב מתמדת לפרטים הקטנים. נוהלי אבטחה נאותים הם המפתח למניעת הפרות נתונים והגנה על נכסי רשת. אבטחה היא גם נושא רב-פנים שכן היא משתרעת מעבר לאבטחת הרשת לתחומים תפעוליים כמו פעולות אבטחה וטכנולוגיית אבטחה. מלבד ניטור אבטחת הרשת הברור, על חברה גם לאמץ אסטרטגיית פיקוח על סיכונים רציפה.

קורס ארכיטקטורת האבטחה ההגנה (DSA) מספק מבט מעמיק על הדרכים היעילות ביותר להגן על המערכות שלך. הקורס מתמקד כיצד לזהות ולהפחית את הפגיעויות בצורה הטובה ביותר ביישומים שלך. זה גם מראה כיצד לזהות את הסימנים המספרים של הפרת אבטחה. זה גם מראה כיצד למנף את כוחה של הבינה המלאכותית לביצוע המשימות שאדם פשוט לא יכול.

הקורס גם מדגים כיצד להשתמש בכניסה לרשת ורישום רשת כדי לפקח על היישומים שלך. זה גם מראה כיצד להשתמש בבינה מלאכותית כדי לסרוק נפח עצום של נתונים שנכנסים ל- SOC שלך. זה גם מראה כיצד להשתמש במידע זה כדי לקבל החלטות מושכלות לגבי תנוחת האבטחה שלך.

בסופו של דבר, הדרך הטובה ביותר להגן על רשתות החברה שלך היא להיות מוכנה ולהסתגל לסביבת סיכון משתנה תמיד. על ידי שהייה על גבי התוכנות הזדוניות והפגיעויות האחרונות, חברה יכולה במהירות לתקן את הפגיעויות הקריטיות ביותר שלה.

לפרטים: gotrack.co.il/

Jeffrey Cook